Hippie times - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Florianne Sollie - WaarBenJij.nu Hippie times - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Florianne Sollie - WaarBenJij.nu

Hippie times

Blijf op de hoogte en volg Florianne

06 Februari 2015 | Aruba, Oranjestad

Lieve allemaal,

Zoals het brave uitwisselingsstudenten betaamt, kochten we gisteren tickets voor een benefietfeest op de universiteit. De universiteit van Aruba organiseert een reis naar New York, en met dit feest werd daar geld voor opgehaald. Omdat het vroeg begon en maar tot half 11 zou duren, verwachtte ik een soort van borrel. Ik trok dus mijn mooiste maar minst comfortabele schoenen aan. Toen we er binnenkwamen bleek dit alles een grove inschattingsfout. Er stond heerlijke dansmuziek op en rond 9 uur waren mensen al lekker aan het feesten! Na het zoveelste fijne latin-nummer was ik het stilstaan zat. Ik trapte mijn schoenen uit bevrijdde mijn voeten zodat ze hun werk konden doen. Toen er vervolgens een merengue, bachata én een salsa gespeeld werden, kon mijn avond niet meer stuk. Er stond ook nog ineens een jongen voor mijn neus die ik van de salsa ken, dus we hebben even echt kunnen dansen. Het was zo’n typische droomzomeravond: op m’n blote voeten op de tegels van het prachtige uni-gebouw, de zwoele avondlucht en als ik naar boven keek een wuivende palm waar de maan doorheen scheen.
De avond daarvóór was wat rustiger, maar misschien nog wel leuker. Omdat het volle maan was vonden we het een geschikte avond voor een mid-night swim. Na een poosje rondgesprongen te hebben in de golven, ploften we één voor één in het zand. Na een stilte waarin ieder zijn eigen gedachten had, begon één van de jongens zachtjes te zingen in het Papiamento. Heerlijk om naar te luisteren. Vervolgens ging hij over op liedjes die anderen ook kenden. Zo hebben we een hele poos gezeten: er begon steeds iemand te zingen, en wie er zin in had deed mee. Ik gaf me over aan het warme zand en deed mijn ogen dicht. Ik heb geen idee hoe lang we daar gehangen hebben, mijn besef van tijd was compleet weg. Wel weet ik dat ik later weer thuis in de keuken stond, en dat het ineens half 2 was. Wacht… schreef ik thuis? Goh. Ik denk dat ik het zo laat :)

Liefs,
Flo

  • 06 Februari 2015 - 09:57

    Marjon:

    heey Florianne,

    Wat een heerlijk verhaal! En wat super om zo op het strand te kunnen ontspannen en genieten!!!!

    X

  • 07 Februari 2015 - 11:42

    Ami (ex-roker) :p:

    Nog steeds jaloers zeker als ik dit lees haha
    naja geniet er nog van
    en als je terug bent rook ik echt niet ;-p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Aruba

:)

Recente Reisverslagen:

16 April 2015

Het leven is goed

13 April 2015

Spectacular spectacular

06 April 2015

Over een chaggi schildpad en identieke ijsjes

02 April 2015

Remmen, rapen en rillen

22 Maart 2015

Het land van...
Florianne

Actief sinds 16 Jan. 2015
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 10495

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 10 April 2015

Aruba

Landen bezocht: